Кораблик для заноса прикормки (своїми руками)

Тема в разделе 'Самоделки', создана пользователем Наливай, 27 фев 2013.

  1. androlen1

    androlen1 Рыболов

    Сообщения:
    25
    Симпатии:
    10
    Возраст:
    49
    Если быть до конца откровенным, то второй раз возможно трубы и не брал бы для корпуса ибо только они обошлись в 385 грн. да и в результате корпус получился тяжеловат (как на мой 0-ой опыт). Тем более, что в последствии нашёл еще один интересный вариант здесь http://forum.modelka.com.ua/threads/68133-корпус?p=616694#post616694
    Связывался с автором, говорит что данный корпус продан, но в готовности изготовить на заказ аналогичный, цена договорная. На вид вроде все аккуратно и более или менее эстетично. Так что если вдруг испытания моего варианта на большой воде покажут сомнительные результаты, возможно тоже рассмотрю такой вариант.

    Согласен, сам пошел по такому принципу. Вчера поставил новый движок на 6 в - динамика супер. Надеюсь в выходные на большую воду.
     
    • Нравится Нравится x 1

  2. электромеханик

    электромеханик Рыболов

    Сообщения:
    55
    Симпатии:
    4
    Возраст:
    47
    Помогите с выбором запчастей на кораблик с двумя винтами.все запчасти с хобиткинг.

    Передатчик Turnigy TGY-i6 afhds (mod 1)
    Приемник с ним IA6, 4.5-6.6v. <30mA

    Какой двигатель лучше?
    Dc motor RS-540sh-6527 или RS540-55T

    Также думаю поставить
    Hobbyking x-car 45A brashed car ESC
    Или
    Turnigy 30A brudhed ESC

    Servo для сброса -Hobbyking .
    Model : CS929MG

    Будет ли такая схема работать???
     
  3. ярослав1992

    ярослав1992 гость Временно заблокирован

    доброго дня!!! сьогодні говорив з одним мужиком на базарі якій продае мотори до шуруповертів, взнавав я чи е якісь моторчики 6 вольтові на кораблік шоб поставити говорить він мені на 6 в акумулятори нада ставити 12 мотори на караблік бо 540 нада через режуктор бо велики сильно обороти в них а якщьо на 6в поставити напряму з дейвудом 12в 550мотор буде норм то е правда чи ні
     
  4. электромеханик

    электромеханик Рыболов

    Сообщения:
    55
    Симпатии:
    4
    Возраст:
    47
    Вот нашел еще два дс мотора с редукторами:

    294RPM Brushed Motor w/ 34:1 Gearbox

    Specs.
    Length: 66mm
    Diameter:25mmShaft Diameter: 4mm
    Rated Voltage: 6VRPM: 294
    Gear Ratio: 34:1


    Второй:

    133RPM Brushed Motor w/ 75:1 Gearbox

    Specs.
    Length: 66mm
    Diameter:25mmShaft Diameter: 4mm
    Rated Voltage: 6VRPM: 133
    Gear Ratio: 75:1

    Может эти подойдут больше к моей комплектации?????


     
    • Нравится Нравится x 1
  5. androlen1

    androlen1 Рыболов

    Сообщения:
    25
    Симпатии:
    10
    Возраст:
    49
    Ну що ж...
    Вчора запускався на великій воді. :company:
    Результати:
    - заклинило рульове,
    - поплавились дроти приводу двигуна,
    - потік від контакту з водою нібито водостійкий клей "рідкі цвяхи".
    Відео покищо не викладаю (коли все усуну викладу). Тепер по порядку. Після запуску швидкість відверто не порадувала, всеж таки він напевно важкуватий, навіть не знаю чи зможе він боротися з вітром та хвилями на воді... Але це півбіди. Виявилось, що двигун так розігрівся аж поплавились дроти на відстані до 10 см від двигуна. Допускаю що напевно підібрав не ті дроти, але все одно, чого ж він так гріється?:mozgokljuy:
    Поплавився навіть пенопласт на якому лежали дроти. Дякуючи Богу що воно взагалі не коротнуло і не згоріло (ото б були іспити...:gi-gi:).
    Далі не сподобалась керованість, адже руля він відверто не слухається. Можливо не достатня потужність двигуна....
    http://www.stavfish.ru/download/file.php?id=5993
    Та скоріше всього великий хід приводу вправо та вліво просто виходив за межі допустимого кута (більше ніж показано на малюнку) і перекривав струю водомету. Плюс до цього заклинило рульове як на малюнку внизу.
    Сканировать1.JPG
    Це планую вилікувати обмежувачами (намальовано червоним).
    Отже висновки такі.
    1. Враження від випробовування змішані, адже не все вийшло так гладенько як би хтілося.
    2. Незалежно від вражень випробовування на великій воді річ корисна адже одразу показує усі допущені косяки.
     
    • Нравится Нравится x 1
  6. androlen1

    androlen1 Рыболов

    Сообщения:
    25
    Симпатии:
    10
    Возраст:
    49
    Ой не знаю чи то правда чи ні але собі зробив протилежну операцію поміняв з 12в на 6в двигун крутиться набагато скооріше, але ж гріється зараза чомусь...
    А може мужик просто хотів продати свої двигуни :D. А може й правду каже....
     
  7. ярослав1992

    ярослав1992 гость Временно заблокирован

    от дивись логічно в 540 моторі 12 000 чі 18000 оборотів вони такі напряму в караблик ненада при великих оборотах двигун гріеться і в томуж грітому їсть дуже багато енергиї взяти на 6 в поставити 12 напряму двигун холодний обороти впали в 2 рази. так як ми добиваемось за допомогою редуктора і відповідно енергиї набагато менш жре ніж 6в
     
  8. androlen1

    androlen1 Рыболов

    Сообщения:
    25
    Симпатии:
    10
    Возраст:
    49
    Згоден, логічно. Щось подібне мені розповідав і консультант з інтернет-магазину де придбав двигуни та аккумулятор. Маючи вже два двигуни спробую обидва варіанти на великій воді. Правда коли полагоджу поточні проблемки. За результатами відпишусь.
     
  9. ярослав1992

    ярослав1992 гость Временно заблокирован

    хочу попребувать зробити шось типу щьоб неставити на 1 моторний катер то весло ззаду за щьот чього повертае а всунути все в середину в прупку шоб направляти поток хто підскаже як шо до чього я зарас намалюю поскидаю шо я думаю робити ...,

    осьо шось ти пу того чьорний кораблик, зелена трубка, фіолетова рішотка захисту, червоним гвинт, жовта бляшка мае направляти поторк воти в 1 чи в іншу сторону от думаю їх ставити 1,2,чі 3
     

    Вложения:

    • Нравится Нравится x 1
  10. электромеханик

    электромеханик Рыболов

    Сообщения:
    55
    Симпатии:
    4
    Возраст:
    47
    Возможно вам стоит вернутся к прошлой моделе и поставить два паралельных руля.
    С водометом вам будет сложнее,т.к нужно ставить серво с очень маленьким шагом поворота +тонкая настройка,а проблему с клином руля вы так и не решили если я правильно понял.
     
    • Нравится Нравится x 1